Webinar: Calabrio Speech Analytics – The Power of One

Am Mittwoch, 25. Mai 2022

Calabrio Speech Analytics – The Power of One

The average call center only examines around 2% of their customer interactions. Here’s the simplest way to explain the value of analytics in your call center: With customer interaction analytics, you can finally see the full picture of your customer experience. New analytics tools turn a manual process into a smart, automated one, allowing you to examine 100% of your customer interactions.

 

 

Listen to Tripti Tapuriah Modi, Strategic Consultant Analytics at Calabrio on May 25th, 2PM CET as she presents the use case for Contact Center Analytics, building on wealth of practical industry experience from across the globe.  

 

https://info.calabrio.com/speech-analytics-power-one/

×

MITGLIEDERZUGANG

Passwort vergessen?  
Sollte Ihnen Ihre registrierte E-Mail nicht bekannt sein, kontaktieren Sie uns bitte.

NOCH KEIN MITGLIED?

Jetzt CCV-Mitglied werden und von den Vorteilen profitieren.

Computergenerierte Darstellung eines Schlüssels in einem Schloss, mit dem Text 'Exklusiv für unsere Mitglieder'.

  • Sparen Sie bares Geld
  • Gewinnen Sie neue Kunden
  • Erweitern Sie Ihr Netzwerk
  • Profitieren Sie von unserem Wissen
  • Stärken Sie Ihre Reputation
MITGLIED WERDEN